• Vikings Gone Wild - ed. Wspieram.to

Pełna humoru gra o rywalizacji klanów Wikingów

Wiek 14+
Liczba graczy 2-4
Czas gry ok. 45-90 minut
Brak towaru
132.90
Wpisz swój e-mail
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie 0
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9
Walcz, pij, buduj, plądruj – przed tobą życie Wikinga!

Pełna poczucia humoru gra planszowa o rywalizacji klanów Wikingów. 
Edycja z kampanii na Wspieram.to, wzbogacona o liczne "stretch goals". 

Wiek: od 14 lat 
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: ok. 45-90 minut
Wydawca: Games Factory 
Projektant: Julien Vergojeanne 
Ilustratorzy: Mateusz Komada, Radek Bolkowski, Ryszard Lembas
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Walcz, pij, buduj, plądruj – przed tobą życie wikinga! 
"Vikings Gone Wild" to zabawna i szybka gra z mechaniką budowania talii (deckbuilding) i zarządzania surowcami, w której wcielicie się w wodzów klanów dzielnych wikingów, aby walczyć z innymi graczami i udowodnić bogom, kto tu jest najlepszy. 
Walka toczyć będzie się o Punkty Zwycięstwa, które zdobywać będziecie głównie poprzez atakowanie innych graczy, odpieranie ich ataków, ulepszanie swojego Ratusza oraz wykonywanie specjalnych misji. Gra dobiega końca, gdy któryś z graczy osiągnie poziom 30 lub 40 Punktów Zwycięstwa (w zależności od liczby graczy). Jednak zanim wyłoniony zostanie ostateczny zwycięzca do rozdzielenia pozostaną jeszcze dodatkowe 24 punkty. W czasie tury zagrywasz karty ze swojej ręki, aby rekrutować jednostki lub budować wieże obronne, stawiać nowe budynki i atakować innych graczy. Kluczem do sukcesu będzie znaleźć odpowiednią drogę między rozwijaniem ekonomii swojej osady oraz tworzeniem potężnej armii! 
"Vikings Gone Wild" to gra o budowaniu talii. Większość z nas zna tego typu gry od podszewki – w skrócie przypomnijmy więc podstawowe założenia: przy pomocy paru kart startowych (w tym wypadku będą to: 3 kufle piwa, 2 sztaby złota i 2 wikingów) zdobywać będziemy kolejne karty, włączać je do naszej talii, tasować i grać stale zwiększającą się talią, próbując stworzyć jak najskuteczniejszy układ współgrających ze sobą kart. Jednak przez dodanie paru wyjątkowych elementów "Vikings Gone Wild" tworzy coś zupełnie odmiennego od reszty tego typu gier - gra pełna jest interakcji między graczami, a jej kluczowym elementem są ataki na budynki innych uczestników rozgrywki oraz sprytne zarządzanie swoimi surowcami (które w dalszej części gry przechowywać możemy między turami). 
Jak widać z powyższego opisu "Vikings Gone Wild" nie jest grą skomplikowaną – przybliżony czas jednej rozgrywki to około 45-90 minut. Ten deckbuilding stworzony został z myślą o graczach, którzy cenią sobie przede wszystkim dynamikę i odrobinę złośliwości wobec innych graczy: wszystkie elementy tego typu gier, które od dawna kochamy znajdują się w tym tytule, jednak wzbogacone zostały o szereg innowacyjnych rozwiązań – jak przede wszystkim walki między graczami. Co ważne – ataki nie są w stanie zagrozić karcianej machinie zbudowanej przez innych graczy, pozwalają za to zdobyć sporą ilość punktów zwycięstwa. W czasie rozgrywki nie doświadczamy więc stresu, że to, co zaplanowaliśmy się nie powiedzie – staramy się za to przeszkodzić w atakach, aby zabezpieczyć końcową punktację i jak najlepiej przeprowadzić potem swoją turę.
Uwaga! Niniejsze wydanie zawiera wszystkie "stretch goals" osiągnięte w kampanii na Wspieram.to - ok. 100 dodatkowych kart, podkładki do piwa i instrukcję łączenia kart podstawowych z dodatkowymi.
https://wspieram.to/wikingowie

Zawartość pudełka: 
plansza gry • 4 arkusze graczy • 1 znacznik pierwszego gracza • 20 żetonów Konstrukcji/Uszkodzeń • 220 kart • 25 Sztab Złota • 25 Beczek Piwa • 16 znaczników graczy 
oraz wszystkie cele osiągnięte w kampanii na Wspieram.to

Wymiary opakowania: 300 x 300 x 73 mm. 

Do kart (220 szt. podstawa + 106 szt. stretch goals) można dokupić pasujące koszulki:
Mayday Standard USA Chimera - opak. 100 szt. 
Mayday Premium USA Chimera - sztywne, opak. 50 szt.


Podpis
E-mail
Zadaj pytanie