• Pięć Klanów

Gra w scenerii z Baśni Tysiąca i Jednej Nocy

Wiek 13+
Liczba graczy 2-4
Czas gry ok. 40-80 minut
154.90
szt. Do przechowalni
Wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Odbiór osobisty w sklepie 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

Zostaw telefon

OKIEŁZNAJ DŻINY I PRZEJMIJ WŁADZĘ NAD SUŁTANATEM NAQALA!

Gra strategiczna rozgrywana w scenerii z "Opowieści 1001 nocy".
Tytuł z pierwszej pięćdziesiątki prestiżowego rankingu BoardGameGeek.

Wiek: od 13 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: ok. 40-80 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Bruno Cathala
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala?
W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie.
Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę.
Wezyrowie - zbierając ich przed sobą otrzymasz dodatkowe punkty na koniec gry,
Starszyzna - również zapewniają punkty, ale pozwalają także przywoływać do pomocy potężnych Dżinów,
Kupcy - wracają z powrotem do woreczka zapewniając karty zasobów,
Budowniczowie - wracają z powrotem do woreczka zapewniając monety,
Zabójcy - wracają z powrotem do woreczka zabijając pionki na planszy lub zgromadzone przez innych graczy.
Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu.
"Pięć Klanów" to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzącch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym.
"Pięć Klanów" to arcyciekawa gra, którą zaprojektował Bruno Cathala, mający na swoim koncie wiele fantastycznych tytułów - "Cyklady", "Shadows over Camelot", "Mr. Jacka", "Małego Księcia" i "Abyss". 

Zawartość pudełka: 
worek drewnianych pionków (16 żółtych, 18 czerwonych, 18 niebieskich, 18 zielonych i 20 białych) • 96 monet zwycięstwa • 54 karty surowców • 30 kafelków Sułtanatu Naqala • 22 karty Dżina • 12 palm • 10 pałaców • 5 kart kolejności w turze • 2 zestawy znaczników (11 wielbłądów i 2 znaczniki tur) • 2 zestawy znaczników (8 wielbłądów i 1 znacznik tury) • 1 instrukcja • 1 tor punktacji • 1 znacznik licytacji • 1 znacznik kolejności w turze

Wymiary opakowania: 297 x 297 x 72 mm

Do kart (22 szt. dużych i 54 szt. małych) można dokupić pasujące koszulki:
do dużych:
Rebel 80x80 mm "Wyvern" - opak. 100 szt.
FFG Square - sztywne, opak. 50 szt. 
do małych:
Rebel 45x68 mm "Mini European" - opak. 100 szt.
Rebel 45x68 mm "Mini European Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Mini Euro - opak. 100 szt. 
Mayday Premium Mini Euro - sztywne, opak. 50 szt.
FFG Mini European - sztywne, opak. 50 szt.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie