info-urlop-[2018-09]-1140x(1).jpg

  • Mamy szpiega 2

Kontynuacja wyjątkowej gry imprezowej w szukanie szpiega

Wiek 12+
Liczba graczy 3-12
Czas gry ok. 15 minut
59.90
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 3 dni
Koszt wysyłki od 9.9
Odbiór osobisty w sklepie (gotówka) 0
Odbiór osobisty w sklepie 0
Paczkomaty InPost 9.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.9
Paczkomaty InPost (pobranie) 13.9
Poczta Polska 13.9
Kurier DPD 14.9
Poczta Polska - odbiór w punkcie (pobranie) 15.9
Poczta Polska (pobranie) 17.9
Kurier DPD (pobranie) 18.9

Zamówienie telefoniczne: 607-682-358

Zostaw telefon

WESOŁA I ORYGINALNA GRA W SZUKANIE SZPIEGA

Kontynuacja wyjątkowej gry imprezowej!

Wiek: od 12 lat
Liczba graczy: 3-12
Czas gry:ok. 15 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Alexandr Ushan
Ilustrator: Sergey Dulin, Uildrim
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
"Gadatliwość zatapia statki" - ta metafora celnie obrazuje, jak bardzo w szpiegowskim świecie istotna jest dyskrecja. Tajnego agenta może zdradzić wszystko - gest, element ubioru, czy jedno, z pozoru nic nie znaczące słowo... 
Czy jesteście w stanie odkryć, kto spośród Was jest szpiegiem? Czy jako tajniacy będziecie w stanie odpowiednio długo ukrywać swoją tożsamość i poznać sekrety infiltrowanej grupy? Przekonajcie się sami!
Oto "Mamy Szpiega! 2" - kontynuacja bestsellerowej gry towarzyskiej, w której liczy się spryt, blef i szybkie kojarzenie faktów.Druga odsłona to aż 20 całkowicie nowych lokacji, w których odbywać się będą pojedynki między szpiegami a agentami kontrwywiadu. Tym razem będziecie mieli okazję odwiedzić winnicę, udać się na koncert rockowy albo jazzowy, udacie się także na wycieczkę autobusem, a niewykluczone, że i w więzieniu znajdzie się zadanie dla tajniaków!
"Mamy Szpiega! 2" oferuje rozgrywkę w jeszcze większym gronie, niż miało to miejsce w pierwszej części gry: tym razem w zabawie może uczestniczyć nawet 12 osób! Rzecz jasna, przy tak dużym gronie, samotny szpieg miałby ciężkie zadanie, by ukryć swoją prawdziwą tożsamość... dlatego w każdym zestawie kart lokacji znajdują się 2 karty szpiega. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy ustalić, ilu szpiegów będzie brało udział w grze - jeden albo dwóch. Jeśli w grze bierze udział 6 lub mniej osób, sugerowana liczba szpiegów to 1. Powyżej 9 osób zaleca się grę z 2 szpiegami. Oczywiście ostateczna decyzja o liczbie szpiegów zależy od graczy. Należy jednak pamiętać, że w rozgrywce 12-osobowej zawsze bierze udział 2 szpiegów.
Zadaniem szpiega (bądź szpiegów) będzie dowiedzieć się, w jakiej lokacji toczy się bieżąca runda, natomiast misją pozostałych graczy będzie domyślenie się, który spośród graczy jest szpiegiem. Aby tego dokonać, gracze będą wzajemnie zadawać sobie pytania. Forma i treść pytań, jak i odpowiedzi, są dowolne, należy jednak pamiętać, by jak najlepiej dopasować je do swojej roli. Jako agenci kontrwywiadu konieczne jest udzielanie takich odpowiedzi, które z jednej strony pokażą naszą wiedzę co do aktualnej lokacji, ale jednocześnie nie zdradzą za dużo szpiegom. Z kolei szpieg będzie starał się udzielać ogólnikowych odpowiedzi, natomiast jego pytania będą miały na celu wyciągnąć z innych graczy jak najwięcej informacji.
Szpiedzy wygrywają, gdy uda im się ukryć tożsamość do końca rundy, przerzucić podejrzenia na agenta kontrwywiadu, bądź też gdy uda im się odkryć bieżącą lokację. Z kolei gracze niebędący szpiegami wygrywają, gdy w trakcie rundy lub na jej koniec uda się poprawnie wskazać co najmniej jednego szpiega, albo gdy szpieg nieopatrznie wyjawi swoją tożsamość błędnie odgadując miejsce, w którym znajduje się grupa.
W zależności od tego, kto i w jaki sposób wygrał rundę, gracze otrzymują punkty. Zwycięzcą zostaje gracz, który po ustalonej liczbie rund posiada najwięcej punktów.
Spostrzegawczość, koncentracja, kojarzenie faktów oraz spryt - podczas rozgrywki będziecie potrzebować tych wszystkich cech.
Miejcie się na baczności - szpiedzy są wśród Was!

Zawartość pudełka:
240 kart • 20 woreczków strunowych • instrukcja

Wymiary opakowania: 205 x 205 x 47 mm

Do kart (240 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game" - opak. 100 szt.
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game Premium" - sztywne, opak. 100 szt.
Mayday Standard Card Game Size - opak. 100 szt. 
Mayday Standard Card Game Size Ultra-Fit / Perfect Fit - opak. 100 szt.
Mayday Premium Card Game Size - sztywne, opak. 50 szt.
FFG Standard Card Game - sztywne, opak. 50 szt.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie